God morgon!

Fy fan så härligt, sitter ute på balkongen i solen med datorn i knät och kunde inte ha det bättre! Klockan är knappts tio än och det är riktigt skönt varmt redan!! Älskar det här, nånting ni aldrig kommer få höra mig klaga på det är värmen, börjar jag klaga på den då är jag fan sjuk och då är det dags att åka hem!!

Ida ligger fortfarande och sover, vi skulle egentligen ha gått upp vid nio och varit nere på stan vid det här laget men egentligen så är det ju ingen stress.. Ingen av oss börjar förrän tolv och vi ska ju bara hämta ut pengar och köpa lunch, kan ju inte ta alltför lång tid.. Tror jag ska duka fram frukosten ute så kan hon inte motstå att gå upp ur sängen :D


Nyvaken? Lite kanske..

Hoppas ni får en skitbra dag! Det tänker jag ha, ska ju köpa min gitarr idag :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Åhh det låter underbart. Vi har snöstorm och kaos här i Ludvika. Det har säker snöat 2-3 dec sen i går. Känner du dig bättre? Recept kommer. Tar några favoriter. Kram

2010-02-04 @ 11:39:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0