Full?

Sitter på jobbet och är mer död än levande faktiskt. Min hjärna kopplade inte imorse när mobilen ringde så jag som är van vid att snooza i ungefär 1 timme fick göra mig iordning illa kvickt på typ 30 minuter. Kanske inte låter så stressigt men för mig att ta mig från djupsömn till jobbet brukar i alla fall ta lite drygt en timme :P

Anledningen till att jag skriver är faktiskt bara att klargöra för min kära faster att vi var inte överhuvudtaget påverkade av alkohol när vi spelade in rundturen i Pacheville. Alla runtomkring var, men vi hade ju varit på fredagsbio och tagit det jätte lugnt. Sen blir jag smått nervös när Ida helt plötsligt börjar filma och tycker att jag ska vara någon slags resereporter, vilket kanske bidrog till att det var lite förvirrande? Vi hoppas på bättre resultat nästa gång (nog för att jag asgarvar varje gång jag kollar på den)!!

Ha en trevlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu behöver jag din hjälp om lite smink hjälp kicka gärna in på min blogg och lämmna gärna en kommentar efter dig.

2010-02-22 @ 13:41:31
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Åh, att vara i Malta nu... Vilken dröm!

2010-02-22 @ 17:20:23
URL: http://originalet.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0