Fruktansvärt typiskt..

Självklart vaknade jag redan strax efter sex imorse och var svinpigg.. Försökte somna om men när Idas väckarklocka ringde så tog jag mig också upp ur sängen. Jag som verkligen hade sett fram emot att sova lite längre än vanligt och bara gå direkt från sängen ut till solen.. Icke.. Tog mig en redig långpromenad när sambon hade gått till jobbet och nu är jag tillbaka i sängen :)

Är fortfarande för tidigt för att lägga sig ute i solen så jag tänker mysa i sängen lite till!
Hoppas ni får en bra dag!!

Uppdatering:
Tack för kommentarerna om skorna, knallade runt i dem i lägenheten igår och ja, jag tror jag är kär.. Faster hade en liten fundering om jag skulle hyra lastbil för att få med mig alla kläder jag köpt hem till Sverige men så långt har jag inte planerat ännu.. Tänkte att jag får skicka hem lite kläder allteftersom med folk som kommer hit och hälsar på helt enkelt :D Så pallrar er hit så jag får hem lite kläder!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0