Döv

Fy fan vilken jävla utekväll!! Har haft så otroligt roligt så det finns faktiskt inte! Hamnade på ett födelsedagskalas som ägde rum på en nattklubb. Markvåningen var allmän, andra våningen var VIP och tredje våningen, där vi festade, var typ VIPs VIP :D Såg inte bara 1 utan 3 snyggingar som lätt skulle kvala in på tio-i-topp-listan, vilket verkligen inte är illa för att vara Malta! Fick dock bara min Ida med mig hem vilket iofs är bra nog :) Hur som, har blivit döv på höger öra.. Hoppas att det bara är temporärt och på grund av tinnitusen men som det är nu så hör jag faktiskt ingenting på det örat. Sista halvtimmen på klubben så hörde jag inte musiken överhuvudtaget.. Hoppas verkligen bara att hörseln är tillbaka imorgon! Har varit med om att tinnitusen blivit värre när jag varit ute på krogen eller på konsert hemma i Sverige, men aldrig att hörseln har försvunnit helt såhär.. Jaja, håll tummarna för det bästa!!

Nu ska jag försöka sova, får lov att hoppa in och jobba 17-21 imorgon så kan behöva lite skönhetssömn! Ska förresten bjussa på lite bilder och ett filmklipp imorgon, you just wait and see :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Använd hörselproppar ffs!

Och hur lyckades ni komma till tredje våningen? :O

2010-02-07 @ 11:33:49
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: Mortenruth

Good people of togo i was here ok.

2011-02-08 @ 18:44:17
URL: http://mortenruth.blog13.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0