Det kallas gourmet

Klockan är nu halv tolv, jag och Ida har precis ätit middag alá Camilla och nu gör vi oss klara för en helnatt med film hos Josefine och Pelle. Blev inge utgång, men mys i alla fall! Jag klagar inte, är sjukt trött ändå så det ska bli skönt att bara gå ut i mjukisarna, umgås med roliga människor, snacka skit och kolla film. Och lära känna alla lite bättre, för än så länge har vi bara festat tillsammans :) Ida lever ju lite on the wild side för hon planerar att gå direkt från Josefine till jobbet imorgon klockan åtta, är imponerad över min sambo.

Själv ska jag ta det jävligt lugnt imorgon, städa, skirva in mig på gymmet och gå på stan med Borlänge (som är samma person som Josefine om ni inte hängt med på detta tidigare). Har dock absolut inga pengar till kläder, så får nöja mig med gymkortet. Ska nog även införskaffa Idas födelsedagspresent imorgon (vet att hon inte fyller för än i april), såg den idag och den bara skrek Ida, klart som fan jag inte hade nog pengar med mig.. Jaja, bara att hoppas den är kvar imorgon och att den verkligen är så pass Ida som jag fått för mig :D

Slägger upp en video på min matlagning också, Ida tycker det är bra terapi för min filmkamera-skräck :D


Det slutade givetvis med gourmetmat:

Gott va?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0