Dejtingproblem?

Idag har jag gjort något jävligt roligt, jag har mailat in ett bidrag till en dejting-tävling! Ta det med en nypa salt, var verkligen inget seriöst menat men karl är ju så snygg så jag tror fan byxorna trillar av!! Har följt TV3 play's serie Glamourama (handlar om tre stockholmsbrudar i 20 års åldern och deras liv typ, sjukt roligt faktiskt!) och i ett av avsnitten skulle Michaela Forni gå på blinddejt. Det slog dock inga gnistor (och hon dejtar nu Paradise Hotel-Cimon) så nu har Petra Tungården annonserat ut denne stackars Gustav på hennes blogg.



Skulle ni tacka nej till en dejt med denna karl? Nej, jag trodde inte det heller :P Så, man får ju definitivt inget av att inte försöka, inte sant? Haha ni håller väl tummarna? Skulle dock kräva en resa till Sverige, om han inte har vägarna förbi Malta iofs..

Nej,  nog snackat om pojkar man antagligen aldrig kommer se röken av! Ligger för tillfället nerbäddad till tusen i min säng, måste vila upp mig lite inför kvällens pilates-pass. Har lite ont i ryggen sen igår men det ska nog gå bra! Apropå ryggen, tog mig i kragen och bokade tid för massage på lördag. Svensk massage inbokad klockan 10.00, får väl förklara efteråt vad en "Svensk massage" innebär men det är i alla fall djupmuskelmassage vilket är exakt vad min rygg behöver!

Dags för ett avsnitt Greys innan jag måste börja tänka på att ta mig till gymmet (och förbi restaurangen och betala gårdagens nota :P)! Slänger upp bilder på skorna ikväll!


Härligt nedbäddad :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Mm svensk massage vet jag vad det är, är numer diplomerad massör inom det. Kul att du går på svensk massage på Malta, men gött är det.



Ha det bra och lycka till med karln!

2010-02-26 @ 00:39:35
URL: http://musanleverlivet.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0