CRAAAAZY

Förlåt för dåliga uppdateringar under gårdagen men jag fick lite mer fullt upp än vad jag hade räknat med:

Vid tolvtiden fräschade jag till mig och drog mig ner mot stan. Köpte färska jordgubbar, yoghurt-glass, brittiska Cosmo, lite choklad och så satte jag mig vid vattnet och mös med enligt mig en riktigt lyx-frukost :) Var så sjukt skönt, solen sken och det var faktiskt riktigt varmt, kikade lite på båtarna som gled förbi och tjuvlyssnade på en och annan svensk turist som gick längs promenaden. Nästintill idylliskt skulle jag vilja påstå! Satt där en rätt lång stund och inväntade samtal från Borlänge, visade sig att hon njöt i solen på eget håll så vi ändrade planerna lite och bestämde att vi skulle gå och träna vid åtta-tiden istället (hade ju planerat att bara gå dit och skriva in mig mitt på dagen och sen gemensamt kika runt lite på stan).

Så, jag fick vara mitt eget bästa sällskap och gick och kikade i lite affärer. Hittade Idas present så den är gömd i lägenheten (men säg inget om det till Ida!) och käkade sjukt god lunch. Tog bussen till Lidl och storhandlade lite och sen var klockan helt plötsligt halv sju innan jag kom hem :P Power-napade, drog på mig träningskläderna och så var det bara att hoppa på bussen mot Les Meridian.

Efter ett sjukt bra träningspass (kommer stortrivas på detta gym!) var jag jävligt trött när jag kom hem. Skulle precis hoppa in i duschen när det pep i mobilen. SMS från Felicia och så stod helt plötsligt utgång på schemat :D Hade så jävla roligt och på nåt jävla höger lyckades jag bli rätt så alkoliserad! Var en grym kväll med fördrinkar, fest, karaokebar och efterfest :) Kom hem tjugo i sex imorse och började jobba vid tolv så lite sliten måste jag erkänna att jag är.. Fast verkligen inte bakfull, bara lite trött.

Har tyvärr inga bilder från själva utekvällen men slänger upp nån ifrån min dag på stan senare ikväll.

Glad alla-hjärtans dag allihopa! Ska fira den med middag tillsammans med min sambo :)
Hur ska ni fira?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0