Bilder från en ledig tisdag..

Här kommer bilderna från min lediga dag som utlovat :)






Har fler bilder men jag tror ni fattar poängen, stora vagnar, mycket färg, massor med folk!

Dagens shoppingresultat:


Från vänster till höger:
Jeans från Pull&Bear samt T-shirt från Zara
T-shirt från Mango med Disney-bitch på
Ryggen på T-shirten från Mango och en transparent med tigermotiv från Zara
Grymt skön oversized T-shirt från Zara
En av alla söta (och korta) partyklänningar som jag ska springa runt i så fort jag fått lite färg
Hudvårdsprodukter från Bodyshop och deras parfym Love
(som förresten luktar så sjukt gott och har fått pris av Cosmo som årets doft 2010)

Nej, nu ska jag försöka sova! Vattengympa med Josefine, de maltesiska maffia-fruarna och Vallda kvart i åtta imorgon bitti!!


Dagens sista bild är från mitt och Idas besök i Patchwill idag, unnade oss varsin daiquri :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0