Bedtime

Blev inge Greys, har kollat på Sherlock Holmes och har ni inte sett den än så tycker jag att ni ska göra det!! Klarade mig ända tills efter lunch innan jag "våldtog godismaskinen" som Slemmo uttryckte sig :) Unnade mig en snickers för hungern hade inga gränser idag.. Vi äter ju liksom bara ordentlig mat en gång om dagen så det är ju inte så konstigt att jag är hungrig egentligen, tror fan inte jag fått i mig mkt mer än 1000 kalorier idag trots min snickers (och okej jag erkänner lite chips)!

Imorgon blir det nog köpelunch nånstans ifrån, är trött på matlåda redan.. Matlåda har aldrig riktigt varit min grej, har det efter pappsen :P

Nej, nu ska jag för en gångs skull försöka sova innan klockan 24! Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tittar in i din bloggen och önskar dig en härlig torsdag! Kram /M

2010-02-11 @ 09:41:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0