Bakis-skakis

Blev ingen squash idag, Josh tog en powernap som uppladning och vaknade bakfull :P Än en gång, tack pappa för underbara gener! Tog mig till gymmet i alla fall, tränade rumpan så den hamnar på plats också inför bikinisäsongen. Visst hjälper träning mot mensvärk, men tyvärr bara för stunden. Ligger här med datorn direkt på magen för att lindra mina plågor så gott det går.. Verkar tyvärr inte göra någon större skillnad om jag använder Ipren eller Panodil heller faster, men tack för tipset!

Fick i alla fall sällskap till sushin. Sjukt gott som alltid, känns riktigt lyxigt att äta ute såhär ofta som vi gör. Tyvärr är det inte jätte billigt så imorgon blir det storhandling på Lidl och sen får jag laga mat vareviga dag :P Fixat matlådan tills imorgon, blir fullkornspasta med bacon, grädde, pesto, soya, cocktailtomater och paprika. Känner mig som en mästerkock när jag lyckas såhär fullständigt! Hoppas det är lika gott imorgon bara..

Idag gjorde förresten Ida min dag när jag fick en liten, men ack så välbehövd present:
Ett tomt kinderägg? (Åt verkligen inte upp chokladen, fick bara detta gula etui)

Nej, inuti låg det en liten lapp!

Haha, har ju verkligen världens sötaste sambo!!

Har dock inte kännt mig så söt idag, mer typ såhär:

Lite halvt kranky, flottig, lagomt rosig om nosen och nu faktiskt också trött!

Äntligen, ska sova på momangen fästen klockan inte ens är tio för det borde jag fan behöva! Jobbar 7-16 imorgon och Ida den lilla skiten har tre lediga dagar att se fram emot.. Jag är inte ledig förrän på torsdag nästa gång, och dit är det låångt..

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt tjej den där Ida verkar vara. är hon singel?

2010-03-01 @ 13:55:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0