Ännu en klok konversation

Nedan följer ytterligare en vettig konversation som jag och Ida hade över spark idag:

Ida Selemo
: VILL DU GA UT IMORGON?
Camilla Ekehov: Haha ja kanske det, är du sugen?
Camilla Ekehov: snackade ju om den där festen på scandinavia (ett uteställe som imorgon har Sverige dag och bjuder på lösgodis och köttbullar, något som Ida informerade mig om)
Ida Selemo: ja vi kan ga ut om du vill!
Camilla Ekehov: lösgodis  
Camilla Ekehov: Nice!! Då ska jag ha min nya klänning!!
Ida Selemo: vi gar till svenne stallet!
Camilla Ekehov: svenne?
Ida Selemo: kottbulle stallet
Camilla Ekehov: haha ja det var ju det jag menade!!
Ida Selemo: ja, det vet jag val   
Camilla Ekehov: haha sure sherlock!

Min sambo är inte så klok som hon skulle vilja att man tror :D

En liten parantes här, jag har erbjudit att visa Ida hur man byter språk på sin dator här på jobbet så hon kan skriva med åäö men hon är tydligen för cool för det. Vad vet jag.. Måhända jag är lite ocool..

Kommentarer
Postat av: Faster

Dårarnas paradis???

Ta de inte så hårt, ett uttryck vi brukade köra på 80-talet när det blev mycket flumsnack. Absolut inte att blanda ihop med röksnack.

Man var bara i eran ålder, o lite seg. Visste inte vad man ville.

2010-02-19 @ 22:14:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0