1000 mg Panodil Zapp senare..

så kanske jag håller på att bli mänsklig? Nej jag är inte bakfull, jag är inte trött och sliten trots 6 timmars sömn fördelat på 2 nätter. Djävulen har helt enkelt flyttat in i min kropp och tyckte att just min livmoder skulle vara den värsta jävla helvettesskapelsen på jorden.. Jag tycker inte det är särskilt fräscht att skriva om diverse mens-anekdoter på en rätt så öppen blogg så det tänker jag inte, men jag kan väl i alla fall få beklaga mig nåt så djävulskt över denna förbannade smärta utan att det är äckligt?! Vad jag har att förvänta mig de närmsta dagarna undrar ni? Mensvärk, ryggont, mer mensvärk, illamående, huvudvärk till följd av all jävla mensvärk, dålig sömn och ett lite bittert humör.

Måste bara klargöra att jag INTE är ett mensmonster!! Jag blir INTE sur och grinig och tvär och jävlig!! Kan dock beklaga mig rätt så mycket för att jag har ont, det får ni stå ut med. Jag har ONT i en del som jag inte kan plocka bort (klart jag också vill ha barn någon dag, helst lika söt som Edwin) hur mycket jag än skulle vilja just nu! Hatar detta, förstår inte er tjejer som har mens varje månad.. TACKA FAN FÖR P-PILLER!!

Sitter på jobbet vilket inte gör skiten bättre.. Hade jag varit ledig hade jag kunnat gå runt och vara flottig i håret och äta allt jag kommer åt. Nu måste jag försöka göra samma sak fast på ett snyggt sätt på jobbet..

Kommentarer
Postat av: Faster

Ett tips: Ipren 400 mg funkar mycket bättre på den sortens smärtor ( ibuprofen, är substansen om du går på apotek därnere).

2010-02-28 @ 13:57:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0