10 minutes left

Nu är det bara 10 minuter kvar tills jag slutar!! Snart borde min kära sambo Ida komma springandes in genom dörren bara för att hon längtar efter att få se mig :D Kanske inte riktigt så, men förväntar mig lite av ett movie-moment! Hon kommer och möter upp mig och så ska vi ta bussen till Sliema för att käka en romantisk Alla Hjärtans Dag-middag :) Har man ingen man i sitt liv får man nöja sig med en vän, och jag tror faktiskt Ida är bättre än en man! Så jag hoppas ni får en trevlig kväll för det ska då vi ha!




PS. Min kära sambo skrev idag att hon funderar på att stänga ner sin blogg-verksamhet, vilket gör att jag har 1 blogg mindre att läsa om dagarna på jobbet. Så nu tycker jag att alla går in på hennes blogg (som btw är skit rolig!) och gör uppror mot detta förestående avskaffande! DS.

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hejsan!



För ett tag sedan deltog du i min bloggtävling där vinsten var LG:s nya vita BL20. Gå in på bloggen för att se om just du vann!

2010-02-15 @ 20:25:45
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0