STS Reseledarkurs

Har ju lovat en uppdatering om den här kursen så jag kan ju försöka sammanfatta det hela. Det är dock otroligt svårt att förklara hur jävlig den faktiskt var, samtidigt som jag hade så galet roligt, lärde mig massor och mötte riktigt härliga människor.. Kursen är uppbyggd så att kursdeltagarna själva ansvarar för kursen kan man säga, ledarna gör inte mycket mer än att gå med, kontrollera, anteckna och smussla med allt de tycker och tänker. Väldigt påfrestande var det i alla fall, både fysiskt och psykiskt. Vi sov i genomsnitt 3-4 timmar per natt, hade flera föreläsningar om dagen + skidåkning eller andra aktiviteter. Sen var det obligatorisk utgång varje kväll, hemgång innan klockan 1 var verkligen inte rekommenderat. Så ja, drygt var det. Duger sammanfattningen? 

Lägger upp lite bilder också, och håller tummarna för jobb :)

Jag och Sara på en av de första föreläsningarna
Gruppuppgift - Bilda en mänsklig pyramid
Sara, Johanna och jag, galet roliga är vi :)
Pubrunda på Gatz
Redo för en dag i backen
Nästan hela gänget, skidåkning på glaciär utanför Kaprun
Lilla ölen
Fick njuta av lite sol innan hemfärd också :)
Snällaste vännerna på bussen hem

Det får duga, nu ska jag kapa ved innan det blir en snabbfärd till stan!

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-12-03 @ 12:04:45
Postat av: Samuelmathilde

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 12:56:39
URL: http://samuelmathilde.blogstie.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0