Misslyckanden

Idag har varit en till sån där dag, en sån där dag när orken och motivationen inte riktigt räcker till för att ens ta mig upp ur sängen. Meen, en resa till kyrkogården fick ta mitt sorgliga arsle upp ur sängen, sen hjälpte en stärkande promenad hem i härligt snöväder :) Försökte mig på att göra knäck idag vilket givetvis gick åt helvette. Skiten stelnar inte så imorgon blir det nya tag! Fick ut lite aggressioner på en bilfärd till Filipstad, är som terapi för mig! Hämtade upp svägerskan, handlade lite och nu har vi precis ätit tacos som den storfamilj vi är..

Apropå storfamilj, vet ni vad jag gjorde igår? SPELADE BINGOLOTTO!
Vadå pensionär? Och när fan slutade Loket?

Kan inte lägga upp bilder via mamsens dator så det kommer lite bilder senare :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0