I väntans tider

Ska packas, städas, tvättas, fikas, handlas, klippas, festas, umgås med mera, och än har jag inte kommit mycket längre än till datorn. Vet inte än hur många väskor jag får ha med så packningen blir lite svårt. Städa är ingenting jag föredrar så det drar vi ut lite på, lika med tvätten :P Fikas hade jag tänkt göra idag men har ingen bil så kommer inte alltför långt mot stan. Får därför också handlas först imorgon, då ska det klippas hår också. Fest och middag med imorgon kväll är tanken så jag hinner se så många som möjligt innan avfärd, och sen borde allt vara klart :) 

Dra igång? Nja, tror jag sover lite ist ;)





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0