God morgon

Kände mig stark imorse, var uppe redan för en timme sen och käkade frukost. Var meningen att jag skulle dra igång med bakandet och göra en toscatårta, inser att föräldrarna ätit två av mina bakar-ägg till frukost så nu gick jag in i väggen.. Vad lite en motgång kan göra! Men är till mitt försvar galet trött, kunde inte sova inatt och kollade på Dirty Dancing tills klockan var halv fyra..

Får väl dra igång det här så småningom, är mycket som ska göras idag. Bland annat ska det ju som sagt bakas lite (om ni undrar vad det är jag bakar till hela tiden så är det så att papsen har sitt första julbord på vandrarhemmet ikväll och jag står för efterrätterna), sen ska jag åka till Borlänge och handla, in till stan och där ska jag klippas och sen ska det nog fikas lite innan det ska börja festas. Så som ni ser, fullt upp!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0