Baka baka liten kaka

Precis gjort en toscatårta, något som tydligen blivit lite av min specialitet. Nu ska jag tillbaka ner till Vandrarhemmet, servera lunch och sen börja med det roliga; knäck och pepparkaksbak :) Känner mig som en liten husfru när jag bakar men det är ju fan roligt! + att smet är så gaaalet gott! Inte bra för bissingarna det här inte.. Sen som sagt drar jag till Västansjö och ska mysa med min lilla toker till systerson, kanske kolla en film och käka lite gottis när det är moster som bestämmer!

solen skiner ute, det är en otroligt fin vinterdag och jag är faktiskt på bättre humör idag! Har inte hört något från STS än om jobb och jag vet att det är i alla fall en av killarna i gruppen som fått, så nu kanske det är dags att börja planera för nya äventyr istället :) En vinter i Oslo? Stockholm en sväng kanske? Eller varför inte Karibien? Det löser sig nog som tanten sa när katten sket i badkaret :D


Jag och buset Edwin på Malta


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0