Bad Gastein vintern 10/11

WOOHOO! JAG GJORDE DET!!

Bad Gastein, here I come! Fick samtalet idag, åker ner på söndag så snabba ryck :) Inget reseledarjobb dock, fått en tjänst som hotell- och transportansvarig, så flyger ni till Bad Gastein och transferbussen inte kommer kan ni skylla på mig! Ska bli underbart, längtar!! Är ju dock nervös som ett as också ska tilläggas, resfebern kom precis när jag lagt på luren med personalansvarige.. Fattar inte, jag är ju som en gammal kärring! Nu mår jag sådär lite halvt illa konstant igen :P


Nej, ska bara vara glad, ignorera magen och njuta! Och börja packa :P Blir stan imorgon och lite shopping, ska köpas lite baskläder och så nytt underställ, ett blommigt ska jag ha!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: KAKA

Camilla min älskade vän..du är BÄST!! Trodde på dig hela tiden. Det här kommer du fixa hur bra som helst. Kommer sakna dig extremt mycket såklart. Rings imorgon! Pusss

2010-12-09 @ 08:46:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0