Vilse i hallonbusken

Blir ett kort inlägg men tänkte bara uppdatera lite. Igår var underbart roligt! Fika i 3 timmar med Anna H och Matilda, prat om allt mellan himmel och jord och som vanligt känns det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Middag på Akropolis med Jennie, saknat henne jätte mycket! Åt god mat och drack öl, snackade ikapp om vad som hänt och som ska ske. Vidare till Lobbyn, mitt gamla jobb, och mer öl. Efterfest med Matilda och hennes bror, väldigt trevligt.

Frukost på hotellet imorse med Anna G och bästaste Arvid! Jag fick min födelsedagspresent av honom och Daniel som bidrog med sin bakfulla frånvaro :) Slänger upp en bild sen ska ni få se! Nu har det plockats hallon och jag och Systersonen ska göra paj!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0