Bildupdate

Nu tror jag att jag vet vad som gått fel. Mina bilder kanske är för stora så det är därför de inte laddas upp? Har i alla fall snott mina egna bilder från FB så ni kan få se :)


Christina som arrangerade det hela och Kaisa

Miranda, Therese och Sophia

Ja sen blev det en liten blandning :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, har precis kört lite pilates. Sen blir det till att packa partyväskan, måste ha med mig outfit för ikväll OCH imorgon kväll, badkläder för imorgon blir det badlandet och sedan kläder att ha på jobbet imorgon också :) Kommer bli en bra helg! På söndag får jag sova ut innan jag åker och hämtar Anna och Karin på flygplatsen. Ska nog springa lite på marknaden först okså och se om jag kan fynda några nya stora ringar, min garderob vill ha mer accessoarer!! Får ju passa på medan kontot ser bra ut..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0