Underbara ledighet

Kan man inte få vara ledig jämnt? Eller ha ett jobb som verkligen innebar ett äventyr varje dag? Någon som har det? Tar gärna emot karriärtips vid den här tiden i livet, när det snart är dags att bestämma vad jag ska göra när jag blir "stor"..

Idag har i alla fall varit underbar! Tog bussen längst upp i västra delen av Malta för att därifrån ta färjan över till Comino och Blue Lagoon. Den här gången tog vi en liten promenad bort från där vi blev avsläppta istället för att hyra solstolar precis där alla båtarna stannar som jag, mamma och pappa gjorde :) Det har badats och pressats och ätits och lästs och fotograferats och njutits och och och..


Jag, Karin och Anna på färjan

Land och korallblått vatten i sikte

Karin och ja gympar, bättre fokus idag :)

Skönaste bilden på systrarna Hjort någonsin?

Kom hem, käkade tacos och kollade film (It's all about Steve, söt men inte skit bra) och nu läser systrarna medan jag bloggar. Beroende har blivit ett faktum :) Eller ja, blivit och blivit.. Har det väl varit länge.. Vet ni att både Anna och Karin bloggar? Och bästaste Matilda också! Klicka på namnen för att kolla in dem!

Nu ska jag leta höstjackor :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill också bada!!! =D =D Wee Saknar er alla!

2010-08-25 @ 14:06:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0