Sovmorgon

Gick ju sådär med löpningen.. Vaknade av klockan halv sju men det fanns faktiskt inte en cell i min kropp som ville gå upp då. Unnade mig själv lite sovmorgon istället och sov tills jag vaknade av mig själv vid nio :) Har laddat ner en massa program till datorn som försvann vid uppdateringen och bara myst i sängen, tänkte att jag skulle sola lite på balkongen och kanske läsa lite. Köpte nämligen Sofia Fahrmans bok "Elsas mode", som trogen bloggare är det en bok man ska ha läst :)

Kan för övrigt meddela att jag kanske inte kan komma hem igen på ett par år, jag har ett mord att utföra och med tanke på att klockan är halv elva är risken stor att jag blir upptäckt. Fan, min granne håller på att reparera nånting och självklart låter det som att han står med en vinkelslip ungefär i höjd med mina öron!! Hatar lyhörda, ej isolerade maltesiska lägenheter!! Tänkte lägga upp lite bilder från sista tiden i Sverige men det får bli i eftermiddag, palla det här ljudet!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0