Som utlovat

Bilder från resan so far kommer här:
Passade på att pressa in i det sista då jag var sjukt tidig till flygplatsen i torsdags
32 grader varmt och lite molnigt
Morgonpromenad igår, kolla vad grönt det är!!
Spontanfotade lite
Fredriksbergs Herrgård

Efter frukosten igår så blev jag med och skjutsade farmor till Borlänge, växlade pengar och träffade på lite släkt. Kom hem och fick min efterlängtade blodpudding till lunch! Det är fan FÖR gott!! Tog det allmänt lugnt ett tag och mös runt lite med familjen.

Vid sex-tiden åkte jag och bror upp till Hyttan för att basta (vet inte om jag nämnt det men vi är ett av tre hus på byn som inte har vatten och inte kommer få det förrän tidigast på måndag heller!) och sen var det bara att bege sig hem till Cilla och John-Åke för födelsedagsfirande. Tror faktiskt inte att jag någonsin ätit så mycket i hela mitt liv :P Cilla hade gjort smörgåstårta, något som jag också längtat fruktansvärt mycket efter, och jag tog inte bara en utan tre bitar. Pinnoccio-tårta och bakelser på det, kände mig lagomt svullen när jag  kröp ner i sängen vill jag lova :P

Dagens morgonpromenad blir en kortis hem till bror och Petra, de har vatten så vi förflyttar alla frukostingredienser dit! Ska ta mig in till stan sen för lunch/fika med Anna och Matilda, sen blir det middag och utgång med Jennie :) Som sagt, skönt att vara hemma och få träffa mina brudar!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0