Så korkat..

Vaknar upp, sträcker lite på mig. Inser att jag är jätte varm. Börjar fundera på att ta mig upp ur sängen när en tanke slår mig som en smäll på käften; Jag ställde aldrig klockan igår, hur många timmar har jag försovit mig?! Ska kolla klockan på mobilen som är stendöd. NEJ, klockan är säkert 10, här ligger jag och sover och de måste ha försökt att ring amig från jobbet 1000 gånger! Flyger upp, blodtrycksfall så jag nästan svimmar. Försöka blinka rätt linserna så att jag faktiskt kan se klockan på väggen i köket.

Jaha, klockan var bara halv sex.. Hatar att det blir ljust här så tidigt! Och vem fan ställer inte klockan efter en utekväll, om än nykter, när man ska upp och jobba morgonen efter!? Med puls på 328 kunde jag ju inte somna om sen heller. Åh, är så trött..

Såg den här i alla fall när jag kollade FB igår, värmde kropp och själ :)

Finaste, önskade att du kom hit med Anna och hennes syster på söndag!

ska bege mig mot bussen nu, är på tok för varmt för att gå till jobbet idag.

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Underbaraste tjejerna! <3

2010-08-19 @ 23:56:26
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: Matilda

OM jag skulle velat hänga med nästa vecka, men det blir inte alltid som man vill! Det får vi ta igen en annan gång, och då dubbelt upp! =D

2010-08-20 @ 09:49:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0