Personligt rekord

Precis hemkommen, blev en spontankväll i Pachville tack vare Hannas övertalningsförmåga. Har haft jätte trevligt, är så kul att jag träffat denna tjej! Vi jobbar på samma jobb, hon är också svensk och helt ärligt så är hon helt galen, me like :) Blev någon drink, någon shot, mycket snack och mycket folk jag kände. En sjukt bra kväll helt enkelt!

Fick dock dumma idéer som vanligt, gick hem från PV och satte personligt rekord. Tog precis lite mindre än en timme :) Har dock sjukt ont i fötterna nu. Precis stuckit hål på en blodblåsa som inte var av denna världen på min vänstra stortå, och nästintill hela högern är påväg att ramla av. Blev trampad på så illa att min häl är förstörd och jag har fruktansvärt ont i den stortån fastän det inte syns några spår av skador.. Hm, måste sluta ta dessa nattpromenader i dåliga (eller inga) skor, fötterna tycker inte om mig! Slipper i alla fall motionera imorgon, denna promenad går att avräknas på den kvoten :)

Nu sova, imorgon skype-dejt med mamsen!


Bara för att Edwin är sötast :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0