Ok ok

Back to life. Somnade och sov 2 timmar, sen var jag tvungen att tvinga mig upp ur sängen för annars hade jag sovit fortfarande :P Var galet trött! Hade tänkt ut och gå/springa lite men vet fan inte om jag pallar.. Ska ta mig i kragen och diska, sen blir det webb-TV, riskakor och Cola Light i sängen! Blir det promenad idag imponerar jag fan på mig själv!!

Åh, har glömt att berätta, Hanna på mitt jobb flyttar in hos mig i nästa vecka! Ska bli så kul! Kvinnan är galen, men på ett bra sätt :) Och så är det ju definitivt inte helt fel att få någon att dela hyran med också :)

Verkar inte som att bilduppladdningen funkar nu men slänger upp bilderna från igår lite senare!
Nu blire sängen!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0