NEEEEEEJ!!

Gud så tomt det blev helt plötsligt! Anna och Karin satte sig precis i taxin påväg till flygplatsen och sen vidare till Sverige. Har haft en sån otroligt bra vecka, att få umgås med Anna "på riktigt" igen och känna att vi fortfarande står varandra lika nära som sedan första dagen vi träffades känns underbart! Hon är verkligen en av mina finaste vänner, en person jag tänker hålla hårt i! Älskar dig sötaste vännen, och jag menar det verkligen!
På mitt 20-års kalas
Min och Fredriks inflyttningsfest på Högbergsgatan
Matilda W firade 20
Så roligt som bara vi kan ha helt spontant :)
Hos Matilda A på kalas
Valborg 2009
Nyår 2008-2009
Nu i veckan :)

Alltid tummen upp med dig vännen! Hoppas resan går bra!! Nu är det ändå inte långt kvar tills vi får ses igen och du får visa mig din nya hemstad, som jag har visat dig mitt nya "hemland" :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0