Modifikation

Jag har, som många vet, väldigt svårt för att slänga kläder och skor. Spelar ingen roll hur trasiga eller skitiga de är, spelar ingen roll om de är för små eller om jag inte använt de på 6 månader. Det går helt enkelt inte. Bevisas väldigt tydligt av ett par sandaler jag köpt här nere att det fan är en bra sak!

Såhär såg de ut när jag köpte dem:
Såhär ser de ut nu

Det började med att pärlorna ramlade av, sen lossnade ena grejjen man har mellan tårna. Fick det fixat och cirka 4 veckor senare så råkar jag slå upp ena sandalen i hälen under en natt i PV (fråga mig inte hur det gick till..). Har limmat flera gånger men till slut lackade jag, skulle i ett damp-utbrott slita sönder skon och det här blev resultatet :) Nu funkar de fint som fan och är riktigt sköna, lätta att få på sig och jag kan ha fotlänk om jag vill!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0