Maltesisk helg

Får man säga att helgen äntligen är över? Är lite matt om man säger så :P Direkt efter jobbet igår åkte jag och Katie, som jobbar på tyska supporten, direkt till PV. Hade andra gratisfyllan på rad vilket alltid är trevligt, träffade galet mycket folk jag kände och ja, hade en riktigt bra kväll. Hände inte så mycket galet som det kan göra i PV, folk var allmänt fulla som vanligt men det är ju inget ovanligt. Sov i alla fall på soffan hemma hos Dick och Bante, hade lovat amerikanska pannkakor och jag är ju inte den som är den :)

Gick upp vid tio imorse, tog mig till närmsta supermarket och införskaffade det nödvändiga. När jag hade gjort smeten insåg jag att gasen till spisen var slut så jag lackade ur, la mig i poolen istället och solade järnet :) När jag en timme senare väckte Bante så visade det sig att de hade en reserv, så jag kunde steka mina pannkakor i alla fall! De blev sjukt goda (som vanligt :D ) och uppskattades verkligen av mina lagomt bakfulla vänner.

Vid halv två tog vi taxi till samma beach club där vi firade midsommar och där har dagen spenderats. Jobbar på färgen inför min stundande Sverige-semester :) Vore fruktansvärt illa om jag kommer hem och inser att pappa är brunare än mig!! 

Nu har i alla fall orken temporärt lämnat mig, ska käka och vila lite så får vi se vad resten av kvällen kan bjuda på :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0