Lögner i förväg

Ibland säger jag att jag ska göra saker, men det kommer liksom upp någonting i mellan. Det händer att jag inte redogör här om jag istället för att diska disken, som jag skrivit i bloggen, fastnar på Internet och i chatten på facebook. Räknas det som att jag ljugit för er då? Ska nog bli bättre på att redogöra vad jag gjort av det jag säger att jag ska göra.

Har hittills bara diskat halva disken och inte kollat på en enda sekund av webb-TV. Dock ätit rischipsen (som jag kan rekommendera till er som inte uppskattar flottiga chips) och druckit min Cola Light här framför datorn medan jag chattade med Mirre, Daniel och Mario (dansken som var med och byggde vindkraftverken utanför Ludvika för er som har koll). Visade sig att Mirre också bloggar, jag fastnade direkt och lusläste alltihopa. Vi skriver om ungefär lika mycket vettigt hon och jag, men det är allt bra kul att läsa ändå. Tidsfördriv kallas det :)

Sprang i alla fall på en blogg som hade gjort något jävligt snyggt med deras vägg, givetvis börjar Camilla planera för rummet hemma i Fredriksberg.


Bilden kommer härifrån.

Det har använt sig av samma teknik som när jag gjorde tavlorna om ni minns? Ska fixa nåt snyggt på en av väggarna när jag kommer hem :) Är mycket jag ska göra när jag kommer hem, behöver inte oroa mig för att inte ha något att göra för projekten planeras konstant! Nu ska det bara bestämmas ett datum för när jag är klar att lämna ön :D

Nu har jag fått nyfunnen energi, chattar med Ida på FB och sen blir det faktiskt promenad nu när det inte är så galet varmt ute längre! Och bilderna från igår ja.. Fixar det när jag kommer tillbaka!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0