Ladies night

Usch, fett otagg men ikväll är det Ladies night med alla svenska tjejer så det är bara att slänga på sig partyklänningen, fixa till facet och klistra på partyhumöret. Kommer bli bättre när jag väl kommit iväg, men just nu håller min tandvärk mig lite på jorden (för att samtidigt besvara mammas kommentar så ja, jag har tansvärken kvar).

Har gått med i ett vad tillsammans med Dick att vi inte ska dricka alkohol på vardagar under augusti månad så det blir definitivt nyktert för min del. Jobbar dessutom 9-17 imorgon med så det är lika bra :) 2 vettiga undanflykter, den som försöker kalla mig tråkig ikväll åker på en käftsmäll. Jag är ju i alla fall med!!

Kvällen kommer innebära middag klockan åtta, manlig stripshow efter det och sedan dans natten lång, kanske inte blir så tråkigt ändå? Får se hur länge jag håller mig på benen, ska ta en massa kort så ni får se imorgon!

Måste fixa håret nu!

Hoppas ni har en bra vecka!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0