Läääääeeeett!

Okej, kameran är på jobbet så får uppdatera utan bilder, de kommer senare :) 

I fredags så hade Douglas och Hannes jätte kalas i deras lägenhet, Douglas hade fyllt år, Hannes ska flytta hem till Sverige och så är lägenheten uppsagd. Många anledningar till fest alltså! Jobbade till 01 så fick byta om inne på toaletten på jobbet och drack lite vin ur maskerad pet-flaska för att inte var helt efter när jag kom dit :) Nej, så får man INTE göra, men så länge ingen märker :) 

Var dunderfest och alla var glada och partyhumöret vvar på topp! Drog vidare till PV där det umgicks en hel del, satt och snackade med en från jobbet och fick massa snaskigt skvaller (ibland är det bra att vara nyktrare än den man vill ha information ifrån!) och fick lov att shotta en halv bricka själv bara för att resten redan hade gått på vattnet.. Efter PV drog jag hem till Hannes och Douglas igen där jag hade lämnat mina hemnycklar smart som jag är. Killarna hade däckat sedan länge men jag var pigg och glad så jag städade lägenheten åt dem :)

Somnade vid sju eller åtta nånting på soffan och vaknade när Hannes tappade ett glas i golvet som givetvis gick i 1000000 bitar. Klockan var runt elva och bara några minuter senare så kom Niclas dit, kändes nästan som att väckningen var förutbestämd :P Grabbarna "klev på alkoholen" igen, vi åkte till badlandet och hade hur kul som helst!! Åkte massor med rutschkanor oc filmade en hel del så det bjuds på några videos sen :) Ska verkligen åka dit fler gånger, var skitroligt! Pappa, du vet vad du har att vänta dig :)

Jobbade till 01 igår också, skulle varit ut men pallade inte. Tog faktiskt taxin efter jobbet till PV, gick igenom bargatan och konstaterade att jag, halvblind utan linser på grund av en ögoninfektion, inte hittade någon jag kände så jag åkte hem. Skönt var väl det, har sovit som en gris :) Nu städas, tvättas och diskas det, ikväll kommer bästaste Anna Hjort med lillasyster!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0