Kräftskiva!

Fick min efterlängtade kräftskiva igår, med nästan hela släkten samlad och allt :) Var hur mys som helst, satt på bror och Petras altan. Kallt dock, men det har jag väl redan sagt att det är? 16 grader idag och mamma påstår shortsväder, jag är väldigt tveksam men ska i alla fall prova!

Blir snabb visit till farbror doktorn i Sunnansjö idag, ska lyssna på hjärtljud, kolla halsen och öronen. Lite helrenovering sådär. Dagen i övrigt ska nog spenderas i sängen, eller kanske borde städa lite? Jaja, det visar sig.

Lägger upp bilderna från igår, har ju fått helt ny kamera för det skulle bli för dyrt att laga den gamla. Är samma typ av kamera fast en modell nyare så jag klagar inte :) Kan fortfarande ta kort under vattnet och allt så nu ska jag bara lära mig hur den fungerar!

Bror och bus
Jag (med favoritstövlarna) och bus
Hittade små grodor i gräsmattan
Akkar, Edwin och Ida skulle posa, gick sådär..
Släkten, man ser var pappas flint kommer sluta.
Andra sidan
Busfröet
Edwin svingar vilt
Vilket resulterade i en näskrock
Men vi var lika busiga för det :)
Familjen Persson/Ekehov

Och så bästaste kortet som någonsin kommer tas:
Världens goaste gull!!

Nu ska jag ta mig upp ur sängen tror jag. Har redan varit uppe och ätit men var tvungen att krypa ner under täcket igen för jag fryser så :P Skulle haft någon som sparkade upp mig.. Åh, nu fick jag syn på gitarren så jag ska fan spela lite! Energin är nyfunnen!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0