Jag ger upp

Antingen är det bilderna det är fel på eller så är blogg.se dumma i huvet, men jag kan fan inte lägga upp bilder! Har försökt i över en timme nu!! Miranda har i alla lagt upp en del av mina bilder så ni får kolla hos henne ni som inte sett dem på FB redan :)

Dagen har i övrigt mest spenderats inomhus, orkar inte riktigt med värmen idag. Givetvis var jag vaken till efter 3 eftersom jag sov några timmar igår på eftermiddagen. Tänkte ta mig sovmorgon men väcktes av ett sms från min landlord, dags att betala hyran.. Ligger för tillfället på + i ekonomin, känns riktigt bra! Kan behövas inför helgens aktiviteter och så besöket som kommer på söndag :) Ska bli så kul, var och köpte lite frukost idag och har tvättat alla handdukar så vi kan lägga oss på stranden direkt på måndag!

Nu ska jag unna mig en powernap på någon timme, sen blir det pilates och fix innan jobbet :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0