Hachiko

Såg världens mysigaste film igår! Vi bäddade ner oss i dubbelsängen, jag, Karin, Anna och Hanna men i slutändan var det bara jag och Anna som låg kvar i sängen och grät som små barn. Hemsk film, men bra! En grinfilm :) Behövdes, inte grinat på jätte länge! Vilket i och för sig kanske är bra men ibland ska man ventilera :)

Laddar för att ta mig ut genom dörren och gå till jobbet, men är inte alltför sugen kan jag lova. Sovit underbart inatt för första gången på länge, drömt massa härliga drömmar och saknat rätt människor. SOVA MERA!! Nej nej, jag måste väl ta mitt ansvar och bege mig. Hoppas ni får en bra torsdag!!
Havanna tropic-badboll och undervattenskamera, vad med behöver man en dag på stranden?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0