GO (gogogogogogo) KART!!

Personalaktiviteten idag bestod av gokart, pizza och dryck, haft så jävla roligt! Kom fyra i finalen av totalt 12 deltagare så det får väl räknas som godkänt? De andra i finalen var ju dessutom killar.. Orkar inte skriva så mycket idag, måste hoppa in i sängen så jag orkar upp och städa imorgon inför pappa, syrran och Edwins ankomst :) Lägger upp bilder från kvällen i alla fall:
Killarna spanar in banan
Lugna nerverna med alkohol, don't drink and drive är INTE ett maltesiskt motto
Hårnät för att skydda hjälmarna, modet hösten/vinter 2010?
Klart bästa dagen med jobbet sen jag började iaf :)

Just nu känner jag mig allmänt blåslagen och jävligt trött, ska krypa ner i sängen omedelbart..
Riktigt bra start på veckan i alla fall, och i och med imorgon kommer den bara bli bättre :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0