Försovning

Jag har gjort en sån där smart korkad grej igen. Bara fått för mig att jag började 11 idag och helt bombsäker kollade jag inte på schemat förrän tio över nio imorse. Dumt av mig. Började kvart i nio nämligen. Bara att ringa jobbet och förklara, stressa iväg och svettas som en gris. Som tur var fixade Anna frukost-macka och lunchen hade vi packat redan igår :) Sprang in på kontoret 9.35, flåsig som fan och allmänt generad. Som vanligt när jag får för mig att jag har koll på läget..

Blev klipphäng med systrarna Hjort efter jobbet med massa småtugg och allmänt härligt häng :)


Jag och Karin

Anna njuter av sol och rosé

Tzatziki, philadelphia, kossan-ost, bröd, salami och skinka, ost och oliver, MUMMA!!

Brudar på stranden!

Nu blir det film, antagligen en massa tårar och sedan kommer jag somna som ett barn!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0