Åter på ön

Ligger på min maltesiska säng igen och känner mig faktiskt lite som hemma :) De senaste dagarna har jag bara försökt hinna med så mycket som möjligt varför uppdateringarna har uteblivit. Haft en enorm lust att bara boka av biljetten och stannat hemma i Sverige, men nu när jag är tillbaka på plats känns det genast mycket bättre! Haft bull- (bakade ca 100 bullar igår) och filmkväll med Åsa, Angelina, Dick och Bante och insåg hur mycket jag saknat dem. Jag trivs nog bättre på denna lilla ö än vad jag ibland vill erkänna.

Har haft datorn hos Daniel på reparation så nu går den fort som hejsan, men det innebär också att den är helt tom på bilder och annat. Ska uppdatera bättre imorgon när jag orkar engagera mig lite mer :) Nu ska här sovas, tänkte jag skulle inviga nya springskorna imorgon!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0