Äntligen över

Världens längsta dag, jag trodde aldrig den skulle ta slut! Kom hem från PV imorse vid 5-6 nån gång, vaknade vid 10 och då var det bara att hasta in i duschen och dra iväg till jobbet. Tidsoptimist som jag är slutade det med en springtur, svetten rätt ut sagt sprutade kring mig när jag äntligen kom fram! Men men, nu är det lugna gatan. Hade tänkt försöka mig på en kvällspromenad men min häl varar och är äcklig så den får nog vila ett tag :P Läser en bok på balkongen istället och somnar nog jävligt tidigt skulle jag tro..

Hade förresten kameran med mig till PV igår, är så skönt att ha en kamera igen! Lovar massor med bilder hela tiden framöver!!


Seriöst tråkigt?

Aldrig :D

Jag, Hanna och Joshen :)

Dalamaffian och Annika

Josefine med sina hangarounds Aaron och Magnus :D

Nej, nu ska jag styra upp denna kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0