Accossiera

Fått fina komplimanger om dagens accessoarer så jag tänkte visa lite av vad som finns i mina gömmor :)


Halsband av en fågel

Fint halsband med blommor, båda ovan kommer från Accezories

Klocka har jag nästan alltid, oftast någon av dessa från Grand Sand

Diverse smått införskaffat under mina 5 veckor i Indien

Sen finns det givetvis en salig blandning av H&M-halsband och diverse "skräp"

Imorgon blir det Valleta och ett nytt försök på marknaden för att uttöka samlingen, ska jaga efter ringar hade jag tänkt! Nu ska vi kolla på White chicks, jag dricker sliskig Kopparbergs Päroncider och den har aldrig smakat bättre :) Syrrorna fortsätter på vinet, där kommer nog jag sluta också :)

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0