Vad tyst det blev..

Sitter hemma och myser på köksbänken och det är alldeles förfärligt tyst här hemma! Grabbarna har lämnat landet och mig till total ensamhet. Saknar de redan!! Även om det är liite skönt också i och för sig :) Ni är i alla fall välkomna tillbaka och tack för att ni kom!!
Idag har jag även besökt gymmet för första gången sen grabbarna kom, det var ett kärt återseende må jag lova! Åkte direkt dit ifrån flygplatsen, inte en sekund för tidigt! Fan, jag har verkligen aldrig varit i såhär dålig form någonsin! Så, nu åker kavallerimetoderna fram, jag ska boosta igång förbränningen med 1 veckas detox och bo på gymmet! Sen borde jag fått ordning på grejerna igen :D
Nej, nu ska jag röra runt i soppan sen är det dags att ladda för body pump följt av en sjujädrans utgång!! Hm, undrar om man kan vara nykter i PV?

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Du är så fin gumman! <3

2010-04-24 @ 14:54:39
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0