Turistkatastrof..

Japp, självklart blev dagen inte riktigt som man hade tänkt sig men va fan, det blir det väl aldrig när man har planerat nånting? Dagen har till största del kretsat kring stress hit och dit, en timmes massage som fullkomlig avslappning och sen stress igen! Har dock haft sjukt trevligt, införskaffat ett par nya sandaler och lite smycken och så gick hemlisen rätt så bra också :)

Kameran hamnade i Josefines väska så bilder och en mer utförlig update om vår dag i turistandets tecken kommer imorgon!

Hämtade ju för fasikens upp Joanna idag också! Har varit och käkat middag på Mama Mia och så hade hon med svenskt godis så nu mår jag måttligt illa vill jag lova :P Fick värsta fina klänningen också, ska visa så snart tillfälle ges!! Är sjukt roligt att hon är här, har redan blivit totalt nedvisslad av diverse malteser och väderprognosen för veckan ser inte helt fel ut heller!

Nej, nu är det sova som gäller, jobbar 7-16 imorgon ju :P Och faster, räknar bara kalorierna jag bränner, inte de jag stoppar i mig :D Nu är det inte långt kvar tills vi ses!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0