Tillbaks till vardagen..

..och det är ju faktiskt ingen dålig vardag egentligen. Fick tillbaka värmen nån gång inatt, har frysit rätt så konstant sen flygresan hem i torsdags :P Var ute och gick morgonpromenaden med hunden igår innan vi åkte och det var ju fan minusgrader!!




Vädret här på Malta har tyvärr inte varit skitbra idag, nog för att jag jobbat 9-18 så kanske var lika bra :) Enligt google ska det bli gött väder tis-tors, vilket passar pojk-planeringen perfekt :D Favvopojkarna Daniel och Arvid kommer ju imorgon!! Ska bli så sjuukt kul! Förhoppningsvis massor med sol och bad! Tänkte jag skulle kolla imorgon på jobbet om jag kan få byta så jag har en till ledig dag när de är här, känns som att det skulle vara bra värt det..

Nu tror jag däremot att jag ska krypa ner under täcket, se ett avsnitt greys och kanske somna lite, är så sjuukt trött :P


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0