Tårtkalas!

Fan vad god tårta jag hade gjort då!! Den blev lite misslyckad och jag fick inte ur den ur formen (skyller på maltesisk värdelös form-konstruktion), glasyren blev rinnig och trots allt det här så var det en av de godatse tårtor jag ätit på länge!! Chokladtårta med chokladglasyr, mums!! Ida blev också nöjd, och Fille som fick med sig halva formen hem :) Både jag och Ida har konstaterat att vi flottar alldeles för mkt, på tok för mkt faktiskt, så Fille fick gärna ta med sig tårtan! Beach 2010 ligger precis runt hörnet och bikini just nu känns inte alldeles för aktuellt.. Det enda som jag märker att gymmandet gett mig är så pass stora vadmuskler att jag numera inte kommer i mina favoritjeans :P

Jaja, i alla fall.. Världen har värre problem än min hang-ups på kroppen! Har varit på hemlis nummer 2 idag, jag hoppas jag snart kan tala om vad jag planerar :D Kanske i slutet på denna vecka, håller tummarna för det i alla fall och hoppas att ni gör detsamma!!

Apropå slutet på veckan, nu är det verkligen inte många dagar kvar tills vi ska åka hem på en snabbvisit i kalla Sverige! Ska bli så skönt att få komma hem även om jag just nu känner att det kommer bli jääävligt stressigt.. Helgens planer ser ut som följer:

Landar på Skavsta vid elva på torsdag kväll, hämtas av Idas föräldrar och övernattar hos syrran i Västansjö
Halv nio på fredagen har jag tatueringstid, nummer två ska på plats!
Efter det är det fika med Jennie som gäller, sedan hem till Fredriksberg
Träffa på farmor och farfar och förhoppningsvis hinna med att se bror innan han åker bort över helgen
Middag med nära och kära på kvällen
Lördag är det frukost på hotellet innan högskoleprovet ska skrivas
Direkt efter den terrorn är klar ska jag på 90 minuter massage hos Ylva
Sedan är det middag med vänner i Ludvika
Söndag hoppas jag hinna med en riktigt stor frukost med min familj innan det är dags att bege sig mot Skavsta och sedan Malta igen

Hets alltså, minst sagt.. Sitter på jobbet nu, lugnt som vanligt. Passar på att plugga till Högskoleprovet, så dags att börja nu :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0