Sweden-weekend

Här följer lite bilder från helgen hemma:


Först lite obligatoriska flygplansbilder..

Kom hem till syrran vid 2 på natten till fredag ungefär och somnade som en gris i deras gästrum. Vaknade upp och kollade ut genom fönstret, möttes av det här:



Käkade frukost med lillfisen, syrran och brorsan. Fick hjälpa till med påklädning och tandborstning och Edwin var jätte snäll heela tiden! Trodde inte han skulle känna igen mig men det var absolut inga problem :D


Har även myst i soffan och sovit middag :D

Har inte tagit nå fler bilder, helgen har dock bjudit på massa mys med vovven, umgänge i stan, middag på Max, högskoleprovet, underbar massage hos Ylva och så är tatueringen är på plats (visar bild imorgon)! Nu ska jag sova, jobb 9-18 imorgon :P

Kommentarer
Postat av: Sara

MEN ÅH, får man mumsa på edwin snart eller?!

2010-04-12 @ 10:15:33
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: Ida

vilken liten sötis!! åååå



och nu pratar jag inte om mig själv alltså!

2010-04-12 @ 18:24:21
Postat av: Leandercarmen

Very informative. Great site. Really professional.

2011-05-28 @ 19:34:35
URL: http://leandercarmen.blognd.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0