Sista nattvarden

Känns som att det blev många sista idag;
Sista dagen på jobbet
Sista gången jag fick irritera mig på personer med för mycket makt
Sista kvällen med grabbarna
Sista middagen med grabbarna
Sista ölen med grabbarna..

Helt enkelt några sista för mycket. Imorgon åker de hem, nu pågår packandet för fullt och jag saknar dom redan! Fine, klart det är liite påfrestande att bo tre personer i ett enkelrum, begränsat med sömn och så mycket aktiviteter som möjligt. Men det har det varit värt! Nu såhär i efterhand önskar jag att vi hade festat lite till, solat lite mer, käkat lite mer god mat och gjort allting lite mer men helt ärligt så hade jag inte pallat det :) Har varit så sjukt trött de senaste dagarna så det finns inte :P

Nu ska jag kolla runt lite på internet, låta ansiktsmasken verka och sen så blir det nog en tidig sänggång, jag är trött som få!

PS. Vet att det varit lite fattigt med bilder men lägger in en hel del imorgon när jag har mer tid! DS.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0