Sista dagen

Nu är det bara ca 30 min kvar på min sista dag på Besedo, så jag passar på att slänga in ett litet inlägg. Är så sjukt skönt att jag har hittat ett nytt jobb! Missförstå mig rätt, jag avgudar verkligen de människorna jag lärt känna här och är väldigt glad för alla nya vänner, men när man får sånt här av min närmaste chef tycker jag allt bara känns patetiskt;

"Hej,

Hoppas att du trivts med att jobba med oss och jag hoppas att du har lärt dig något under denna tid.

Jag önskar dig lycka till i framtiden!"

Japp, det här kom på vår interna version av Msn, tydligen har han tappat talförmågan..
Jävligt moget och chefsmässigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS CAMILLA! Faaaan vad kul. Det förtjänade du! Hoppas nya lönen inbjuder till många trevliga turer på Zara :)

2010-04-22 @ 21:00:49
Postat av: mamsen

det finns chefer som behöver jobba på en del av sitt chefsskap - härligt att känna att det är rätt att säga ajö och welcome till nya upplevelser på nya jobbet. Lycka till !

Pussar

Mums

2010-04-22 @ 23:26:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0