PV 22-05

Kan man snacka om helkväll! Började med middag på en restaurang som heter Piccazzo, drack de dyraste ölen hittills sen jag kom hit.. Vidare till Hugos där vi först beställde in en del drinkar, Ida kom förbi en sväng och sedan beslöt oss för att ta in ett helrör Absolut Vodka med tillhörande groggvirke och dela den på 3. Gick bättre än förväntat men helt ärligt så hade nog ingen av oss behövt resterande shotsbrickor och dylikt som beställdes in under resten av kvällen..

Hamnade på Native som vanligt, inget dansande denna gång dock för bästaste danspartnern saknades! Vilket iofs ledde till mer tid för alkoholintag som min kära far nog hade påpekat :D Morgonen spenderades på Steem vilket jag och Daniel kategoriserat som en erotik-klubb, inte strippklubb som jag tidigare skrivit. Arvid var inte alltför imponerad och ja jag kan hålla med om att det är jävligt skanky. Meen å andra sidan, om man inte inser att det är dags att gå hem när de "vanliga" klubbarna stänger klockan fyra, då är Steem det enda alternativet man har :D

Bjussar på lite bilder, sen ska jag sova lite på balkongen innan det är dags för att intaga lite frukost och bege sig till jobbet. Alltid lika intressant att jobba på 3 timmars sömn!








Jistanes vad mycket kort vi hade tagit! Får gallra och återkomma med fler favoriter ikväll :D

Kommentarer
Postat av: mamsen

hej ! full fart ser jag ! har sms-at till dig om datum för vår resa - den blir nog litet lugnare än det ni håller på med nu tror jag ... titta i almanackan o svara snabbt om det passar så bokar jag !

puss puss

mums

2010-04-17 @ 17:03:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0