Puh!!

Nyss hemkommen från en riktig dunderpromenad med Felicia! Är helt slut, benen värker fortfarande sedan body pump-passet i fredags och på grund av dieten har jag inte alltför energi heller.. Kan helt ärligt säga att det har väl gått sådär med soppan Moa, igår kunde jag inte äta den alls för bara lukten gav mig kväljningar så då blev det bara frukt hela dagen och en sallad med lite parmaskinka på kvällen, och idag på nya jobbet har vi mest bara läst hela dagen och då slank det ner någon kaka för att jag inte skulle somna på plats :P Lyckades få i mig soppan idag, men bara på grund av att jag hade blandat ner en burk tonfisk! Imorgon ska jag köra på en vanlig tomatsoppa till lunch, och sen får jag äntligen äta den där 300grams biten nötkött!

Nya jobbet ja Karin, det är på ett företag som heter NeoGames, ska ta med kameran och visa hur det ser ut där kontoret ligger för det är så sjukt fint!! Tar ungefär 20-25 minuter dit med bussen men det känns helt okej ändå! Huvudsakligen jobbar man på en hemsida som heter hopa.com, som är en sida där man kan spela på olika sorters skraplotter. Mitt jobb är att, främst via ett chattrum (som är individuellt för alla spelare), ge spelare kundtjänst, svar på frågor de undrar över men också ta kontakt med nya spelare och kolla så att de har koll på siten och givetvis försöka få dem att göra insättningar :D Det är också telefonsupport men den mesta kommunikationen sker via chatten. Idag var ju bara dag 2 men det känns redan jätte bra :) Vi är sammanlagt fyra tjejer som börjar denna vecka och jag ligger definitivt inte efter de andra om vi säger så :D

Idag kom jag förresten på att det bara är 2 veckor kvar tills jag åker hem!! Ska bli så sjukt underbart att träffa mamsen och papsen och alla andra! Har mer hemlängtan nu än sist för nu kommer jag ju vara hemma en vecka och verkligen hinna träffa alla ordentligt! Det hade jag ju knappt sist.. Är sjukt sugen på blodpudding med hemgjord hallonsylt, går det att få till hemkomsten kanske?

Kommentarer
Postat av: KAKA

Vad kuul! Du är duktig du kvinnan mitt i karriären:) Stolt över dig, vet du det? Jaa och räkna veckorna tills vi kommer ner. Inte är det många fler inte:)

2010-04-27 @ 20:39:49
Postat av: mamsen

Hej ! Kul att det rullar på - ta inte i för hårt med dieten ... det behöver du inte min vän !

fixar blodpudding - hallonsylt hmm jobbar på det !



Mums

2010-04-27 @ 20:54:12
Postat av: Lukasvanja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:20:38
URL: http://lukasvanja.bloglyric.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0